Zin om mee te gaan naar Marokko in de maand mei, juli of september en te wandelen in een prachtig kleurrijk, puur en niet toeristisch gebied.

Ik organiseer in het voorjaar en de zomer verschillende wandeltrektochten door de Hoge Atlas. Ik ben geen reisburo, maar organiseer deze reizen omdat ik erg van Marokko en van organiseren houdt.

- van 3 t/m 12 mei en van 24 mei t/m 2 juni ZUIDHELLING HOGE ATLASGEBERGTE (Vallée de M Goun en de Vallée des Roses 1800m)

- van 8 t/m 19 juli: DOOR 3 VALLEIEN (M'Goun, Oumzighimt en Bouguemes 2000m)

- van 2 t/m 13 september: ROND IMILCHIL (2250 m); zo mogelijk gecombineerd met het jaarlijkse muziekfestival in Imilchil

Als nomaden trekken we, samen met onze Marokkaanse begeleiders en hun ezeltjes (bagagevervoer) langs beekjes en riviertjes, door dorpjes en ravijnen, over hoogvlaktes. In mei is het nog niet te heet en er staan veel bloemen en bomen in bloei. In juli en september zoeken we de koelte op door boven de 2000 m en op de noordhelling te lopen. We overnachten in tentjes, er wordt voor ons gekookt en we genieten van heerlijk eten, muziek en vuurtjes.

Meer info:

Bea Mulder

www.beamulder.nl

tel 050-3113511