Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

personen gezocht

  • Huub

    Hallo wie kan mij helpen aan de volgende personen.

    Ad Haas(t) ? en Twan Talboom. Deze beide personen waren mijn dienstkameraden in 1971/1972 bij de Cavalarie 13zve gelegerd toendertijd in Oirschot. Graag zou ik nog eens met beide in contact komen. Mij is bekend dat zij uit Bergen op Zoom, Rucphen of zundert kwamen. Wie weet ik laat mij verrassen om via deze weg achter hun adres kan komen.

    Met groet en dank aan eenieder die mij hierbij kan helpen.

    Groet Huub Beugels

    Sittard

  • Petronela Roos

    Ik zoek Thea de Hoog

    geboren in Amstedam juli 1947

    Heeft twee zusjes, Yvonne en Jose 12 jaar jonger dan Thea

    Wij waren schoolvriendnnen op de Kromboomsoot in Amsterdam.

    Thea waar ben je.

  • tulio van belle

    Ik zoek sandra hordijk een meid met rood haar en ze woonde vroeger in nieuwkerk aan de ijssel en ze heeft nog twee zussen en een daarvan heet tamara

  • Henk Brink

    Ik ben op zoek naar Mieke Trouske, Mieke was bij ons het leukste meisje van de klas en die klas was in het plaatsje Zeyen in Drenthe . Afgelopen weekend is er een reunie geweest en we kwamen met aantal oud leerlingen de vraag waar Mieke gebleven is.

    Mieke haar ouders hebben een restaurant/ cafe in Ubbena gehad .

    Dit alles speelt zich af in het jaar 1964/ 1965.

    Als er iemand is die weet waar Mieke is kan iemand dan mij daar over berichten.

    Bvd Henk Brink

    tel : 06 55398041

  • tulio van belle

    ik tulio van belle is op zoek naar gilene romijn geadopteer uit haiti

  • cornel

    Wie o wie kent Jo en Gertie Ploemen, of heeft ze gekend of weet waar ze nu wonen.

    Vroeger woonde ze in de Hoofdstraat 15 in Mechelen ( Limburg)

    Zou het leuk vinden weer eens iets van ze te horen en vraag me af hoe het met ze gaat.

  • Peter van Hoorn

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar Marian Paanakker, vroeger woonde zij in de Luchtenburgstraat 5 of 7 te Tiel

    Graag wil ik in contact komen met haar.

    heeft u meer informatie dan graag mailen met mijn broer op janvanhoorn@versatel.nl

    alvast bedankt

    Peter van Hoorn

  • Ruud van Vollevelde

    Gezocht.

    Ik zoek dhr. Ton. Swaan.

    Dhr swaan woonde omstreeks 1967 in zaandam.

    Dhr Swaan had toen een relatie met astrid Oudshoorn.

    Astrid woonde toen bij haar zus in huis.

    Indien iemand weet waar deze Ton nu woont of is mail me dan naar bijgaand mail adres.

    ra.vanvollevelde@quicknet.nl

  • j levels

    ik ben op zoek naar dragline machinist die ein jaren 60 gewerkt heeft aan de snelweg van wessem naar weert

    zijn naam is nico v d bunt hij heeft gestaan in een salon wagen in het plaatsje wessem hij had twee kinderen hij kwam zoals ik gehoord heb uit de buurt van NIJKERK er stond nog een machinist genaamd Joop met zijn vrouw Nel

    graag zou ik iets willen horen van NICO

    jos

  • Helmert

    tulio van belle Schreef:

    ——————————————————-

    > ik tulio van belle is op zoek naar gilene romijn

    > geadopteer uit haiti

    ik mweet waar zij is,

    u kunt mij mailen op h.van.scherpenzeel@utrecht.nl